Inloggen

Werken bij Leystromen

Word jij onze collega? Hier vind je meer informatie!

Natuurlijk publiceren we hier ook onze actuele vacatures. Wil je graag bij ons werken, maar staat er geen (geschikte) vacature open? Vul dan het formulier op deze pagina in om je open sollicitatie aan ons te sturen. En heb je vragen? Stel ons ze gerust aan onze HRM Adviseurs. Hun contactgegevens vind je hier ook.

Midden in de samenleving

Als corporatie zijn we actief op het brede terrein van wonen. De tevredenheid van onze klanten is daarbij onze belangrijkste maatstaf. Daarom staan we dicht bij onze klanten, met aandacht voor het groter belang. Geen dag is hetzelfde. We werken met veel partijen samen. Maatschappelijke vraagstukken wisselen elkaar af en vragen een heldere en realistische kijk op de maatschappij. Meer over onze organisatie lees je hier.

Om een indruk te krijgen van het werk bij een corporatie, kan je onderstaande video bekijken. 

Enthousiaste collega's

We werken met ongeveer 130 enthousiaste en betrokken collega's.

Dat doen we in teams vanuit verschillende vakgebieden. De verantwoordelijkheid ligt laag in de organisatie. Sleutelwoorden zijn vernieuwen, verbinden en ondernemen. Wij hechten groot belang aan communicatie en samenwerking. 

Leystromen als werkgever

Wat dat betekent? Kijk zelf maar!

Breed werkveld

We staan midden in de maatschappij. De huurder centraal en goed wonen zijn daarbij onze uitgangspunten. Hoe we dat doen, lees je in ons ondernemingsplan. Dat biedt een breed werkveld. We bewegen mee met klanten, samenwerkingspartners en maatschappelijke vraagtukken. Een dynamische werkomgeving!

Collega’s zeggen hierover:

“Ik heb erg afwisselend werk en dat maakt het zo leuk. Ik ben bij huurders thuis, maar zit vervolgens over datzelfde onderwerp in gesprek met een beleidsadviseur van een gemeente bijvoorbeeld.”

“Ik werk graag samen, zo bereik ik meer dan wanneer ik dat alleen voor elkaar probeer te krijgen.”

Maatschappelijk waardevol

We bieden meerwaarde door het verbinden met onze omgeving. Om op die manier de dingen te kunnen doen waar ook echt behoefte aan is. Daar gaat het ons om!

Collega’s zeggen hierover:

“Ik heb altijd mijn oren en ogen open voor uiteenlopende belangen om het juiste te gaan doen”.

“Ik word er blij van als ik vanuit mensen met elkaar in contact breng, die iets kunnen betekenen voor elkaar.”

Kennisontwikkeling

We hechten belang aan jouw ontwikkeling. Daarom is er de mogelijkheid tot het volgen van opleidingen. Daarnaast krijg je elk kalenderjaar een ontwikkelingsbudget van € 900,- (op basis van 36 uur per week) om vrij in te zetten. Ook werken we samen met FLOW (Fonds Leren en Ontwikkelen Wooncorporaties) waar je tools, testen, opleidingen en loopbaangesprekken kan doen. Daar waar het werk hierom vraagt of collega’s daar behoefte aan hebben, organiseren we incompany trainingen. Zo heeft bijna iedereen een Lean Yellow belt training gevolgd.  

Collega’s zeggen hierover:

“Ergens had ik het gevoel dat ik meer in mijn mars had. Via FLOW deed ik een test en daarna volgde ik een opleiding. Mijn gevoel werd bevestigd: nu kan ik nog beter mijn werk doen!”

“Ik merkte dat het goed was om in mijn werk meer te weten over projectcommunicatie. Natuurlijk deed ik dat al, maar er zijn nou eenmaal methodieken die dat makkelijker en inzichtelijker maken. Leystromen gaf me de mogelijkheid trainingen te volgen en daar pluk ik dagelijks de vruchten van.”

Doorgroeimogelijkheden

We kijken naar jouw talenten. En dus ook of er doorgroeimogelijkheden zijn. Zie je zelf mogelijkheden? Dan is dat bespreekbaar. En vacatures zetten we altijd eerst intern uit, met het streven deze zo in te kunnen vullen. Ook zijn we een erkend leerbedrijf, wat betekent dat we regelmatig trainees aan het werk hebben. Veel trainees zijn bij ons gebleven; dat is fijn!

Collega’s zeggen hierover:

“Ik werk nu 5 jaar bij Leystromen, in mijn 3e functie. Voorlopig ben ik nog niet weg!”

“Ooit liep ik stage bij Leystromen. Dat beviel van beide kanten zo goed, dat ik meteen na mijn afstuderen bij Leystromen ben gaan werken.”

Hybride werken

We laten je je werk zo inrichten, dat het past bij jouw persoonlijke wensen en taken. Dat geldt zowel voor de te werken uren als voor de werkplek.

We kennen een 36-urige werkweek, met de mogelijkheid om 4 dagen van 9 uur te werken. Er is bij veel functies ruimte om je werk in te delen door flexibele werktijden (tijd- en plaatsonafhankelijk werken) voor een betere balans tussen werk en privé.

Daarbij kan je steeds een werkplek kiezen die het best past bij de taak van dat moment. Dat kan op kantoor zijn, maar ook thuis. Of in de wijk, bij klanten, bij samenwerkingspartners en onderweg.

Werk je op kantoor? Dan heb je geen vaste werkplek. Aan jou de keuze om in een kantoortuin te werken, op een meer afgeschermde werkplek of te kiezen voor een stilteplek.

Collega’s zeggen hierover:

“Ik krijg veel vrijheid. Ook om keuzes te maken die ervoor zorgen dat dingen niet alleen voor mijn werk, maar ook voor mijn gezin, goed geregeld zijn.”

“Doordat niemand een vaste werkplek heeft, hoor en zie je ook veel van het werk van collega’s.“

Goede werksfeer

We willen een goede werksfeer bieden. Daar dragen collega’s zelf natuurlijk het meest aan bij!

Intern onderzoek laat zien dat de werksfeer volgens collega’s erg hoog scoort. Vooral het  feit dat teams elkaar helpen en faciliteren, wordt daarvoor als reden genoemd. Verder wordt de betrokkenheid bij elkaar, maar zeker ook bij onze huurders, goed gewaardeerd. En …. we werken hard en vanuit passie, maar er is altijd tijd voor lol en plezier met elkaar!

Arbeidsvoorwaarden

We bieden aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten

Een overzicht:

  • Je krijgt gelijk een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Een mooi salaris volgens de CAO Woondiensten en een eindejaarsuitkering.
  • Een 36-urige werkweek, met vaak de mogelijkheid om 4 dagen van 9 uur te werken. Ook werken in deeltijd is mogelijk.
  • Wij vergoeden 2/3 deel van de pensioenpremie en je kunt bepaalde arbeidsvoorwaarden uitruilen.
  • Je krijgt elk kalenderjaar een ontwikkelingsbudget van      € 900,- om vrij in te zetten (op basis van 36 uur per week).
  • Er is goede koffie en thee, elke dag gratis fruit en een gezellige activiteitencommissie.
  • Een laptop en mobiele telefoon.
  • Ruimte voor flexibel (thuis)werken.
  • Een volledig ingerichte thuiswerkplek om optimaal hybride te kunnen werken.
  • Een thuiswerkvergoeding en een gunstige reiskostenvergoeding.
  • Een gezellig Grand Café waar je met je collega’s kan lunchen.
  • Je mag ieder jaar een aantal keer naar de (stoel)masseur.
Wij zetten ons in voor het woongenot van onze klanten. Hun tevredenheid is onze belangrijkste maatstaf!

ACTUELE VACATURES

Er zijn op dit moment geen vacatures, maar een open sollicitatie sturen kan altijd.

Open sollicitaties


Stuur ons jouw open sollicitatie. Als we jouw talenten kunnen inzetten, laten we dat zo snel mogelijk weten!

Let op! Wij bewaren de gegevens van open sollicitaties maximaal 2 maanden vanwege de wet- en regelgeving omtrent privacy.

  

Onze sollicitatieprocedure

1) Vacature gevonden?

Stuur ons je motivatiebrief en cv!

2) Uitnodiging

Je ontvangt een bevestiging van jouw sollicitatie met daarin de termijn waarop je onze reactie kan verwachten. Willen we meer van je weten? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek.

3) Kennismaking

Je gaat met ons in gesprek; we maken kennis met elkaar.

4) Vervolggesprekken

Je hebt 2 vervolggesprekken achter elkaar. Je voert deze gesprekken met 2 collega's, de leidinggevende en de HRM adviseur. Voorafgaand aan deze gesprekken vragen we je een digitale Belbin-test te doen.

5) Afronding sollicitatieprocedure en pre-screening

We willen graag dat je onze nieuwe collega wordt! Daarom spreken we arbeidsvoorwaarden met elkaar af en tekenen we jouw contract.

Pre-screening
Als je bij ons werkt, werk je vaak met gegevens van huurders. Daarom vragen we je mee te werken aan een pre-screening. Dit bestaat onder andere uit het invullen van een vragenlijst, we controleren jouw diploma's en ID, we gaan jouw referenties na en je vraagt een Verklaring Omtrent Gedrag aan. 

Blijkt alles in orde? Dan staat niks ons in de weg om lang met elkaar samen te werken! 

6) Welkom bij Leystromen!

Wat fijn dat je onze nieuwe collega wordt!

Vragen? Stel ze gerust! Onze HRM Adviseurs helpen je graag.

Judy Onincx, HRM Adviseur
E: judy.onincx@leystromen.nl
T: 06 – 26 29 42 70
Bereikbaar op: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

Niki Notermans, HRM Adviseur
E: niki.notermans@leystromen.nl
T: 06 – 28 19 91 32
Bereikbaar op maandag, dinsdag en woensdag

Meike de Leeuw, HRM Adviseur
E: meike.de.leeuw@leystromen.nl
T: 06 – 22 92 44 68
Bereikbaar op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

Twijfel je of een woningcorporatie bij jou past?

Om te laten zien in wat voor mooie branche wij werken met hele leuke functies, zijn alle 38 woningcorporaties in Noord-Brabant gestart met een gezamenlijke campagne: Werken bij de WOCO.

Het is werk dat niet alleen voldoening geeft, maar ook iets waar we ontzettend trots op zijn! En of je nu een data-specialist, projectleider, vastgoed professional, administratief medewerker, wijkbeheerder of financial controller bent, de WOCO biedt jou een werkomgeving die uitdagend en ambitieus is.

Ga naar www.werkenbijdewoco.nl en laat je inspireren.